پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود درایورهای کامپیوتر - Driver Genius Professional 2009 9.0.0.186
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 879
نویسنده : مدیر وبلاگ

حتما برای شما پیش آمده که بعد از نصب سیستم عامل جدید نیاز به درایور سخت افزار های کامپیوتر خود پیدا کنید، در این مواقع با داشتن CD درایور، سخت افزار ها را نصب میکنید اما اگر به طور اتفاقی سی دی در دسترس نباشد چه؟
این نرم افزار مشکل شما را به کلی حل خواهد کرد. بعد از نصب این برنامه را از طریق اینترنت Update کنید و سیستم را Scan کنید . مشاهده خواهید کرد که نرم افزار به صورت خودکار سخت افزار های بدون درایور را شناسایی کرده و آماده برای Update آنها میشود.این نرم افزار با سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز Xp , Vista و Seven سازگار می باشد. هم اکنون می توانید اين نرم افزار کاربردی را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Driver Genius Professional 2009 9.0.0.186 Full

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



بازدید : 1260
نویسنده : مدیر وبلاگ
 
با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.
 
 

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



بازدید : 900
نویسنده : مدیر وبلاگ

 

نرم افزار Orbit Downloader 4.1.0.1 Final نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند.این نرم افزار دارای ++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود کنید.این نرم افزار با مرورگر های Firefox , Opera , Maxthon , IE همخوانی دارد . شما میتوانید این نرم افزار مفید را از سایت فوردانلودز دریافت کنید.


سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,



بازدید : 781
نویسنده : مدیر وبلاگ

دانلود آخرین نسخه‌ی مجموعه‌ی آفیس برای سیستم عامل مک

نرم‌افزار آفیس شرکت مایکروسافت، با همه‌ی کاستی‌ها و اشکالات کوچک و بزرگی که بعضا در آن وجود دارد، در حال حاضر بهترین و کامل‌ترین مجموعه‌ی نرم‌افزاری اداری و دفتری می‌باشد و مجموعه‌های مشابه هنوز رقبای مهمی برای آفیس محسوب نمی‌شوند.

نسخه‌های کامل 2003، 2007 و 2010 در سافت‌گذر وجود دارد و این بار آخرین نسخه‌ی این مجموعه‌ی کاربردی و ضروری برای هر رایانه را برای کاربران مک ارائه می‌کنیم.

مجموعه‌ی آفیس نسخه‌ی مک، مانند نسخه‌ی ویندوز کامل نیست و فقط چهار نرم‌افزار اصلی که تقریبا اکثر کاربران نیاز به آن دارند را شامل می‌شود. برنامه‌های آفیس 2011 مک، خصوصیات برنامه‌هایی  را که در آفیس 2010 ویندوز ارائه شده به طور کامل دارا هستند و از این نظر کاربر مک کمبودی احساس نخواهد کرد.

 

نرم‌افزارهای موجود در Office 2011 for Mac :

Word for Mac 2011

 
PowerPoint for Mac 2011

 

 
Excel for Mac 2011

 

 
Outlook for Mac 2011

 

در نسخه‌ی 2011، دارای رابط کاربری بسیار پیشرفته و زیبایی می‌باشد و باعث بهبود دسترسی به منوها و انجام همزمان چند عملیات به آسانی را فراهم می‌کند. همچنین نمایش صفحه به صورت Full-Screen و مدیریت لایه‌های متنی یا تصویری به‌شکل سه‌بعدی از ویژگی‌های جدید نسخه‌ی 2011 می‌باشد.

 

نکات:

1- این نسخه دارای لایسنس Volume است و نیازی به سریال و کرک نخواهد داشت.

2- آفیس 2011 مک در دو نسخه‌ی Home & Student و Home & Business ارائه می‌شود که ما نسخه‌ی Home & Business را قرار داده‌ایم.

3- نرم‌افزار Outlook از نسخه‌ی 2011 به این مجموعه اضافه شده است و فقط در نسخه‌ی Home & Business قرار داده شده است.

3- لینک آخرین بروزرسانی مایکروسافت یعنی نسخه‌ی 14.1.4 برای این مجموعه به صورت جداگانه قرار داده شد.

صفحه دانلود: دانلود پسورد فایلها: www.softgozar.com



خواندن فایل‌های پی دی اف با Adobe Reader 9.1.0
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 728
نویسنده : مدیر وبلاگ

 

 

خواندن فایل‌های پی دی اف با Adobe Reader 9.1.0

 

 

 

نرم‌افزار PDF خوان ادوب ریدر، قدیمی ترین و معروف تربن نرم‌افزار مشاهده فایل‌های PDF می باشد. قابلیت‌های بسیار این نرم‌افزار موجب محبوبیت این برنامه در بین کاربران گردیده است.


برخی مزایای نرم‌افزار Adobe Reader:

  • مجانی بودن(freeware)

  • امکان جستجو(find) در برخی PDF های فارسی

  • قابلیت تبدیل PDF فارسی به متن(text) فارسی(بصورت دستی copy-paste) در اکثر موارد

  • سازگاری کامل با زبان فارسی برای نمایش فایل‌ها

  • قابلیت پیمایش اتوماتیک(Automatically Scroll)

  • خواندن فایل پی دی اف به صورت صوتی(با استفاده از قابلیت text to speech ویندوز)

 

 

برخی معایب نرم‌افزار Adobe Reader:

  • عدم توانایی در تبدیل PDFهای فارسی در هنگان ذخیره کردن به صورت txt

  • عدم تشخیص صحیح دربرخی فایل‌های PDF فارسی برای جستجو در متن(find)

  • مصرف رم نسبتاً زیاد

 

 

 

حجم : ۲۵٫۴ مگابایت

نسخه: ۹٫۱٫۰

سایت سازنده: www.adobe.com

 

 

دانلود نرم افزار Adobe Reader با لینک مستقیم ***** لینک غیر مستقیم (مدیافایر)

پسورد: www.ferfereh.ir





بازدید : 700
نویسنده : مدیر وبلاگ

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-6/ESET_NOD32_Antivirus_vd.jpg

 

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند.

 شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است،

 در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند.

 زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد.

 Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.




Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 752
نویسنده : مدیر وبلاگ

استفاده از کامپیوترهای رومیزی در شبکه، امری اجتناب ناپذیر است. این کامپیوترها در معرض تهدیدات امنیتی از طریق اینترنت، ایمیل، دیسکهای USB و ... بوده و در بسیاری از موارد که ویروسها در شبکه قابل پخش هستند، به صورت مضاعف در معرض خطر قرار می گیرند. همچنین کامپیوترهای شبکه، در معرض خطر هکرها بوده و ممکن است اطلاعاتی از آن به سرقت برود و یا اینکه باعث خرابی اطلاعات شوند.

Avira AntiVir® Professional آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.

آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

Avira AntiVir Personal 10.0.0.561 - آنتی ویروس آویرا نسخه رایگان

خصوصیات نرم افزار Avira AntiVir Personal 10.0.0.561

  • محافظت کامل در برابر هرگونه ویروس و بدافزار
  • قابل اعتماد، تکنولوژی قدرتمند AntiVir بهمراه دریافت جوایز متعدد در زمینه کارایی در شناخت ویروس ها
  • پاسخگویی بسیار سریع به خطرات جدید، این امر در همکاری با شرکت های تحقیقاتی در زمینه بدافزار ها صورت پذیرفته
  • پیشرو در شناسایی و نابودی ویروس ها و بد افزار ها، به کمک موتور جستجوی جدید (سریعتر و امن تر از گذشته)
  • محافظت و شناسایی RootKitها و نابودی بدافزارهایی که ناخواسته بر روی سیستم شما نصب شده اند. (مخصوص نسخه هاس 32 بیتی)
  • تکنولوژی AHeAD برای شناسایی و دفع خطر حمله مهاجمانی که به سرعت تغییر می کنند.
  • مانیتورینگ Real-Time برای دسترسی به تمامی فایل ها به کمک on-access scanner (همچنین بررسی فایل های فشرده.) در کنار on-demand scanner بمنظور جستجو های دستی و زمانبندی شده.
  • WebGuard برای بررسی ترافیک بر پایه HTTP بمنظور شناسایی ویروس ها و بدافزارها. همراه با شناسایی و بلوکه کردن خودکار فیشینگ و بدافزارها
  • MailGuard بررسی ایمیل های ارسالی و دریافتی در ویندوز (POP3 و SMTP) توسط Email scanner بهرماه بررسی الحاقات بهمراه ایمیل ها توسط AntiBot.
  • شناسایی فایل های فشرده توسط توابع بازگشتی تا چند لایه برای بررسی فایل های فشرده و پکیج های اجرایی
  • قرنطینه فایل های آلوده و ایزوله کردن فایل های آلوده و مشکوک در ویندوز
  • زمانبندی و مدیریت خودکار فعالیت ها
  • بسته های بروز رسانی بسیار سبک برای اینترنت های با پهنای باند کم با آپدیت های روزانه در شبکه و اینترنت.
  • برنامه زمانبند برای انجام فعالیت های خودکار
  • امکان ارائه گزارش ها و پیام های مقایسه ای
  • مدیریت بر روی شبکه بوسیله Avira Security Management Center - SMC
  • طراحی قوی واسط کاربری بطوری که تمامی اعمال از جمله بروز رسانی و جستجو براحتی قابل انجام است.
  • امکان ایجاد پروفایل های مختلف مدیریتی با دسترسی های متفاوت.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار Avira AntiVir Personal 10 (حجم : 40.99 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان




دانلود موزیلا 7
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 1135
نویسنده : مدیر وبلاگ

Mozilla FireFox 7 مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Mozilla است و در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera قرار دادند زیرا امکانات این مرورگر از قبیل، امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند. در حال حاضر در نرم افزار موزیلا بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رغیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند. در طی مدت های گذشته شاهد بودیم که برنامه موزیلا در مدت های طولانی نسخه فینال را توزیع میکرد اما امروزه با تاخیر سیاست های بنیان گذار آن یعنی موزیلا، نسخه های فینال بزودی عرضه میشوند و مشکلات سریعتر برطرف میشوند. هم اکنون گروه دانلود نرم افزار رایگان به شما پیشنهاد میکند تا این برنامه دانلود موزیلا جدید را از سایت ما دریافت کنید.

Mozilla FireFox 7.0 Final - نرم افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس 7

ویژگی های نرم افزار Mozilla Firefox 7

  • سرعت بالا در بارگذاری صفحات
  • پشتیبانی از HTML نسخه ۵
  • پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
  • دارای قابلیت Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت با سپری قدرتمند
  • جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی و جاسوس ها
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • زیبایی در طراحی با رابط کاربری آسان
  • دارای پوسته های مختلف و دانلود آن ها از طریق سایت موزیلا
  • قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر و امنیت بیشتر

دانلوددانلود رایگان موزیلا فایر فاکس 7 مرورگر جدید (حجم : 13.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان




بازدید : 873
نویسنده : مدیر وبلاگ

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X3 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت مونتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید. از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 ulead نسخه جدید محبوب ترين ويرايشگر مالتي مديا به نام Corel Video Studio Pro X3




دانلود نرو 6 Nero بهترین نرم افزار رایت
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1391
بازدید : 33661
نویسنده : مدیر وبلاگ

 رایت (Write) روی سی دی و یا دی وی دی از جمله کار هایی است که برای انتقال اطلاعات از آن استفاده می شود. در این میان شرکت های بسیاری برنامه های مختلفی را برای رایت سی دی و یا دی وی دی ارائه داده اند که هر کدام در جای خود مناسب می باشند ولی در این میان شرکت Ahead Software AG سازنده ی نسخه های مختلف نرم افزار نرو (Nero) بهترین نرم افزار را برای رایت سی دی و دی وی دی معرفی کرده است. از سال ۱۹۹۵ تا کنون این نرم افزار از محبوبیت خاصی بین کاربران رایانه دارد این محبوبیت تا آنجا می باشد که شرکت های تولیدات سخت افزاری رایت برای رایت سی دی نیز از نرم افزار های این شرکت بر روی سخت افزار های خود برای ارائه به مشتری استفاده کرده اند!

 

دانلود نرم افزار نرو 6

 
نرم افزار نرو (nero)، نرم افزاری است سریع ، حرفه ای و معروف در زمینه ی Wirte انواع لوح های فشرده (DVD , CD) از جمله Data CD ، VCD SVCD ، DVD و … ، که اکنون در تمام PC ها که حتی Writer هم ندارند به دلیل وجود نرم افزار های مختلف و قابلیت های بی نظیر این نرم افزارموجود است.




بازدید : 839
نویسنده : مدیر وبلاگ

این نرم افزار رو حتما امتحان کنید برای من که خیلی فید بود خدا کنه برای شما هم مفید باشه